Μεθυσμένο Παραλλήρημα | Rose

Το ποτό μου προκαλεί ζάλη, ε και; Πες μου κάτι που δεν ξέρω. Το ίδιο έγινε και χθες και προχθές και πολλές μέρες πριν το προχθές· και αύριο. Κάθε φορά υπόσχομαι στον εαυτό μου πως δεν θ’ αφήσω τη φωτιά, που καίει τον οισοφάγο μου, να με παρασύρει. Μάλλον έχω πει πολλά ψέματα.

 
Τουλάχιστον καταφέρνω να είμαι πιο χαρούμενη από αυτούς. Μάλλον χώρισαν ή ίσως να ερωτεύτηκαν, πάντως όπως και να ‘χει απογοητεύτηκαν. Διαφέρω από τους ανθρώπους εδώ. Θέλω να πω, ποιος ηλίθιος κάθεται να γράψει τις σκέψεις του, να ερωτευτεί με βιβλία και να τον ξεγελά κάθε νύχτα το αλκοόλ; Μα για δες εκείνον. Φαίνεται σκεπτικός, σαν κάτι να τον απασχολεί. Δίπλα του στέκεται ένα πιστό ομοίωμα του· ίσως έχει δίδυμο αδερφό ή ίσως φταίει η ζάλη. Σκέφτομαι σοβαρά να τον πλησιάσω. Μα περίμενε, που πήγε το ποτό μου; ήμουν σίγουρη πως το άφησα στο τραπέζι. Τα φώτα με τυφλώνουν· πάω να κάνω ένα βήμα και κάτι ακούγεται να σπάει κάτω από το πόδι μου. Υποθέτω πως κάποιος μεθυσμένος έριξε κάτω το ποτό του και νευριάζω. Μισώ όταν γίνεται άσκοπη σπατάλη του αλκοόλ. Σηκώνω το κεφάλι μου. Ο τύπος και ο κλώνος του αγνοούνται. Σαρώνω με τα μάτια μου όλο το μαγαζί. Το πλήθος δείχνει να διασκεδάζει, μα εκείνος δεν είναι πουθενά.

 
Υποθέτω πως είναι ώρα να φύγουμε. Γύρω μου μαζεύουν τα πράγματα μας. Κανείς δεν με ρώτησε αν θέλω να φύγω όμως. Κάποιος γνωστός και συνάμα άγνωστος μου λέει κάτι που δεν καταλαβαίνω και η φωνή του ηχεί τρομακτικά βαθιά. Τα φώτα εξακολουθούν να με τυφλώνουν κι ύστερα σκοτάδι. Νιώθω να αιωρούμαι· περίεργο αίσθημα. Θα με πιάσει άραγε κανείς ή θα πέσω και θα χτυπήσω; Ίσως να πεθάνω. Γίνεται να πεθαίνω και να αισθάνομαι έτσι; Τελευταία φορά που ένιωσα κάτι τέτοιο ήμουν ερωτευμένη. Τώρα όμως δεν είμαι, έχω μάλιστα καιρό να υπάρξω. Ποντάρω στο ότι δεν θα ερωτευτώ ξανά. Ξαφνικά νιώθω τεράστια κόπωση. Από που έρχεται αυτός ο γαμημένος θόρυβος; Θεέ μου, αν με ακούς, κάντο να σταματήσει.
Ανοίγω τα μάτια. Ακούω τον παλμό της καρδιάς μου. Όχι πάλι ρε γαμώτο! Είχα πει πως δεν θα πιώ ξανά!

Σχολιάστε

