25 χρόνια Active Member | Eλλάδα Κράλλη

Την Τρίτη 20 Ιουνίου απόλαυσα το πρώτο μου live των Active Member που το περίμενα για χρόνια μαζί με την σχέση μου. Από μικρό παιδί που τους είχα μάθει μόνη μου άκουγα τα τραγούδια τους. Τότε ήμουν πιο πολύ στην χιπ – χοπ, ραπ φάση μου. Πάντα ήθελα να τους δω, αλλά δεν είχε τύχει ποτέ. Βέβαια το 2015 που είχε πάει η φίλη μου η Μιλένα δεν ήμουν στην στην ψυχολογική διάθεση να πάω και σκεφτόμουν τότε ότι εφόσον είχαν πει πως θα ήταν η τελευταία τους συναυλία ότι έχασα την ευκαιρία.

 

19396783_1418449594901525_1615330103416581053_n
Όταν όμως πριν λίγο καιρό ανακάλυψα ότι γιορτάζουν τα 25 τους χρόνια γεννήθηκε η ελπίδα μέσα μου και έτσι κατάφερα να τους δω από κοντά. Και ο Μιχάλης και η Γιολάντα πραγματικά με άγγιξαν με παλιές και νέες κυκλοφορίες. Ειδικά τα παλιά τραγούδια μου θύμισαν τις εποχές της εφηβείας μου που ήμουν λίγο αλητάκι, αλλά αν το καλοσκεφτώ παρέμεινα στην καρδιά όπως είναι και οι Active Member.

 

19397036_1418082371604914_730750642266649910_n
Βέβαια πριν τη συναυλία στην εκδήλωση υπήρχαν διάφορα αρνητικά και κοροϊδευτικά σχόλια και πραγματικά χαίρομαι που ο Μιχάλης είναι τόσο ανοιχτός άνθρωπος και δεν κάθεται να δώσει σημασία σε τέτοιου είδους ηλιθιότητες. Η συναυλία κράτησε τρεις ώρες και κάτι. Δίνω συγχαρητήρια στην Γιολάντα που ενώ είχε κάνει εγχείριση στις φωνητικές της χορδές παρέμενε μαζί μας για να μας ταξιδέψει. Χάρηκα τόσο που μετά το τέλος της συναυλίας την αγκάλιασα και βγήκα φωτογραφία μαζί της. Ήμουν συγκινημένη από όλο το live. Μου άρεσε που ήταν μαζί μας και προσφυγόπουλα και μοιάζαμε σαν μια γροθιά όλοι μας.

 

19424261_1418449301568221_2162298176243811517_n
Δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω τι συναισθήματα ένιωσα και εύχομαι πάλι να τους ξαναδώ μιας και μας ανακοίνωσαν ότι τον Δεκέμβριο θα κυκλοφορήσει νέο άλμπουμ τους. Ακούσαμε το «Όλα εδώ χρεώνονται». Αυτό ήταν πριν τελειώσει το live και πραγματικά αυτό με έκανε να κλάψω από συγκίνηση. Το «Φυσάει Κόντρα» ήταν το τελευταίο κομμάτι. Το είπαν και στην αρχή μα δεν γινόταν να μην έκλειναν πάλι με αυτό. Ήταν μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα για μένα με νοσταλγία ετών και πληθώρα συναισθημάτων.
Χαίρομαι που δεν σταματάνε και συνεχίζουν και εύχομαι για αρκετά χρόνια ακόμα. Γεμίσαμε πλέον από σκουπίδια που έχουν γίνει μόδα. Οι αληθινοί καλλιτέχνες είναι εκείνοι που μιλούν μέσα από την καρδιά τους και όχι να δείχνονται φοβούμενοι ακόμη και τη σκιά τους.

 

Άντε και σε επόμενα live να γίνουμε όλοι μας μια αγκαλιά ξανά!


 

Δείγμα από νέο Άλμπουμ:

 

Σχολιάστε

