Αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω την ίδια αγκαλιά θα ζητούσα | Μιλένα Βλασσοπούλου

 

Εάν είχες τη δυνατότητα να γυρίσεις τον χρόνο πίσω, θα άλλαζες κάτι; Εάν μπορούσες να αλλάξεις κάτι, τι θα άλλαζες; Θα είχες τη δύναμη να επιλέξεις μια πτυχή της ζωής σου και να τη διαγράψεις για πάντα;

 

Εάν ρωτάς εμένα, ναι, θα άλλαζα πολλά. Θα έδινα περισσότερη ανεμελιά στα παιδικά μου χρόνια, περισσότερη αυτοπεποίθηση και καλύτερες επιλογές. Θα μου πεις, μα ένα παιδί πως θα καταλάβει τι είναι σωστό και τι λάθος; Θα σου πω ένστικτο.

 

Εγώ το έπνιγα όπως τη φωτιά γιατί ποτέ και για κανένα λόγο δεν ήθελα να απογοητεύσω τους γύρω μου. Μα απογοήτευα τον εαυτό μου. Κάθε ώρα και στιγμή. Κάθε φορά που το όχι γινόταν ναι σε δευτερόλεπτα. Ναι, θα άλλαζα τη σιωπή μου με ένα ξέσπασμα που θα έλεγε πως η ψυχολογική πίεση και το βίτσιο του καθενός να σε κάνει χώμα τελειώνει ΕΔΩ.

 

Όχι, δεν θα άλλαζα κάποιες αγκαλιές που μου έδωσαν ,αν και με προσωρινές, ζεστασιά και αγάπη. Μα τα άσχημα υπερτερούσαν και γω έρμαιο αυτής της τρέλας. Έφυγα για να γλυτώσω. Γλύτωσα μα ακόμα πονάω. Είμαι καλά αλλά κάποιες φορές νιώθω το άδικο να πνίγει τη ψυχή μου και να αναρωτιέμαι πόσα ανέχτηκα και δεν αντέδρασα όταν έπρεπε.

 

Δεν θα άλλαζα τη στοργή που νιώθω ακόμα και τώρα, μα που μου είχε λείψει τόσο πολύ.

 

Την έψαχνα παντού, απεγνωσμένα και την βρήκα εμπλουτισμένη με γλυκά βλέμματα και αγάπη.

 

Νοιάξιμο.

 

Μεγάλη υπόθεση το νοιάξιμο και η μεγαλύτερη ευχή.

 

 

 

 

 

 

Σχολιάστε

