Η αξία των ονείρων | Ελλάδα Κράλλη

 

Ένα βίντεο ήταν η αφορμή για να γράψω δυο λόγια για το τι πιστεύω για τους ανθρώπους. Έχω γνωρίσει στη ζωή μου άτομα που αγαπάνε τη ζωή και πραγματικά παλεύουν για το καλύτερο, μα υπάρχουν και εκείνοι που αρέσκονται σε ένα κουκούλι. Η κοινωνία έχει βολευτεί σε ένα πλάνο ζωής που στην ουσία δεν τους κάνει ευτυχισμένους. Είναι ένα μονοπάτι προς την κάθοδο μέχρι να έρθει η στιγμή του θανάτου τους. Έχω ακούσει εδώ και χρόνια διάφορους να συζητάνε λέγοντας πως μια δουλειά είναι σημαντική για τα έξοδά σου για να μπορείς να ζήσεις, να τραφείς και να κάνεις τόσα άλλα.

 

Βλέπω όμως πως δεν μπορούν όλοι να κάνουν ότι θέλουν όχι μόνο λόγω λογαριασμών, αλλά και για άλλους λόγους. Το παν σε μια δουλειά και ειδικά αν μένεις σε δικό σου χώρο είναι η σωστή διαρρύθμιση χρημάτων. Αυτό το βλέπω και από την σχέση που μπορεί ακόμα να μην μένουμε μαζί μα παρατηρώ πόσο καλά χειρίζεται το θέμα με τα χρήματα ώστε και να τακτοποιεί τα θέματα σπιτιού και να διασκεδάζει. Δεν έχει σημασία πόσο είναι ο μισθός του καθενός, μα πόσο καλά ξέρει να τα διαχειρίζεται ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα. Φυσικά μου έχουν πει ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο παραμυθένια όσο νομίζω. Το γνωρίζω ήδη αυτό και ας με υποτιμούν οι περισσότεροι. Δεν ξέρω ακόμα πως είναι να ζεις σε δικό σου σπίτι και πως βγαίνουν τα έξοδα σπιτιού, μα είμαι πρόθυμη να μάθω όσο και να με δυσκολέψει αυτό και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω.

 

Πλέον έχουν καταντήσει τα παιδιά που παντρεύονται να ζητάνε συνέχεια χρήματα από τους γονείς τους γιατί πολύ απλά δεν θέλουν να σπάσουν τη γονική αλυσίδα και επίσης φοβούνται πως αν ξεβολευτούν από αυτό ότι θα έχει επίπτωση στα οικονομικά τους. Μιλάω εκ πείρας μιας και ο μεγάλος μου αδελφός είναι έτσι και το θεωρώ μεγάλο ελάττωμα και εκμετάλλευση. Βέβαια και ο πατέρας μου θα μπορούσε να μην είναι τόσο μαλθακός και να προσπαθούσε να βρει καλύτερες μεθόδους από το να δίνει χρήματα συνέχεια. Έχω κάνει άπειρες συζητήσεις με τον πατέρα μου και δεν εννοεί να το κατανοήσει γιατί κατά την γνώμη μου πιστεύει πως ο γονιός πρέπει να είναι εκεί για τα παιδιά του, που δεν αντιλέγω σε αυτό, αλλά το κάνει με λάθος τρόπο.

 

Υπάρχουν τόσα άλλα αληθινά παραδείγματα στον κόσμο που γίνεται αυτό και το θεωρώ τόσο λανθασμένο διότι ο γονιός πρέπει να δίνει διεξόδους στο παιδί να ανοίξει τα δικά του φτερά και όχι να το βολεύει με εύκολες λύσεις και να υπάρχει μια εξάρτηση. Βρίσκομαι και εγώ εν μέρει σε μια τέτοια εξάρτηση μιας και ακόμα μένω με τον πατέρα μου, μα προσπαθώ να βρω μια άκρη για να προχωρήσω τη ζωή μου. Μου έχουν πει τόσες πολλές φορές να μην είμαι τόσο ονειροπόλα και να μην πετάω στα σύννεφα και ότι τα όνειρα μπορεί και να μην πραγματοποιούνται. Βέβαια δεν γίνεται να πραγματοποιηθούν όλα μας τα όνειρα, όμως αξίζει να κάνουμε προσπάθειες για αυτά. Γιατί να μην ταξιδέψω σε διάφορα μέρη και να γνωρίσω κουλτούρες;

 

Γιατί να μην μπορέσω κάποια στιγμή να συναντήσω κάποιον διάσημο; Υπάρχουν τόσα γιατί που δύσκολα κάποιοι θα δώσουν απάντηση. Κυρίως άτομα που δίνουν τέτοιες απαντήσεις είναι απόλυτα και μιλάνε μέσω της λογικής. Εγώ ακολουθούσα πάντα τα ένστικτα της καρδιάς που αυτό είχε και τα θετικά μα και τα αρνητικά του. Χαίρομαι ειλικρινά για εκείνα τα άτομα που δεν κάθισαν σε μια ζωή-βιτρίνα για να έχουν τα προς το ζην και απλά να μην ξέρουν ποιος είναι ο λόγος της ύπαρξής τους. Αν κοιτάξετε γύρω σας οικογένειες δεν γνωρίζουν για ποιο λόγο δουλεύουν, για ποιο λόγο ανασαίνουν. Θα σου πουν για να παρέχω το καλύτερο για την οικογένεια μου, αλλά μέσα τους θα κυριαρχεί το χάος. Ο φόβος είναι το μέγιστο συναίσθημα που μας καθηλώνει στο να μην ακολουθήσουμε τα ένστικτά μας.

 

Μπορούμε τόσα να αλλάξουμε στη ζωή μας και πότε δεν είναι αργά ακόμα και αν βρισκόμαστε σε προχωρημένη ηλικία. Τίποτα δεν είναι δεδομένο στη ζωή. Όλα είναι σημαντικά και εξίσου ασήμαντα. Είμαστε ενέργειες του σύμπαντος και όπως κινούνται τα άστρα έτσι κι εμείς. Το θέμα είναι αν θα γίνουμε ο καθένας μας ένα ξεχωριστό άστρο ή θα ριχτούμε στη μαύρη τρύπα της λογικής. Με τόσους κανόνες γύρω μας η καρδιά έπαψε να λαχταρά στιγμές και καταστάσεις και όλοι καταφεύγουν να βλέπουν ριάλιτι όπως το survivor ή να μιζεριάζουν στα social media. Άνθρωποι ακούστε με! Δεν είναι η ζωή ένα κουτί από μαυρίλα. Δώστε χρώμα και αγάπη. Παλέψτε για το καλύτερο του εαυτού σας και ίσως να βρείτε αυτό που ψάχνατε. Έτσι προσπαθώ κι εγώ κάθε μέρα και ανακαλύπτω και κάτι διαφορετικό. Μην πέφτετε σε αδιέξοδα γιατί αυτή είναι η πτώση της σημερινής κοινωνίας.

 

 

 

Σχολιάστε

