Φτου ξελευθερία | Ελπίδα Βεριτά

Όλη μου τη ζωή παλεύω να μην απογοητεύω ανθρώπους. Είναι μια ταλαίπωρη διαδρομή. Και μοιάζει να μην υπάρχει σε αυτήν καμία αλληλεπίδραση. Μόνη ξεκινάω όταν νιώσω την ανάγκη και μόνη φθάνω στο τέλος της. Σαν να παίζουμε κρυφτό και στο «φτου ξελευτερία για όλους» φυλάω πάλι εγώ στον επόμενο γύρο… και έτσι συμβαίνει σε κάθε επόμενο γύρο. Δεν είναι κάπως άδικο; Ας φυλάει και κάποιος άλλος για λίγο.

Όλη μου τη ζωή αναζητώ αυτή την αλληλεπίδραση. Μήπως την αναζητώ τόσο επίμονα που δεν αντιλαμβάνομαι ότι εκείνη ήδη υπάρχει; Μήπως οι άνθρωποι βρίσκονται ήδη στο παιχνίδι της ζωής μου αλλά εγώ δεν τους βλέπω καθαρά; Ίσως κάπου τους χάνω- κάπου στην ατέρμονη προσπάθεια να τους κρατήσω γερά δίπλα μου. Ίσως πάλι να χάνομαι εγώ στο φόβο της ενδεχόμενης αποτυχίας. Και ναι, είναι δυσβάσταχτο κάποιες στιγμές. Ιδιαίτερα τις στιγμές που ελπίζω ότι θα ψάχνουν εμένα για λίγο και το κρυφτό θα ζωντανέψει και θα πάρει άλλη μορφή… μια μορφή αλλιώτικη, ξεχωριστή.

Είναι δύσκολο, ποτέ να μην απογοητεύουμε τους ανθρώπους που αγαπάμε. Όμως, αλήθεια, έχει τόση σημασία γι’ αυτούς; Μπορεί και όχι. Φαντάζομαι ότι μας αγαπούν για όλα τα κομμάτια του εαυτού μας και μας αγαπούν για όλα εκείνα τα συναισθήματα που τους χαρίζουμε. Με εκπλήσσει, συχνά, ότι υπάρχουν άνθρωποι που βρίσκονται εδώ          καθ΄ όλη τη διάρκεια της διαδρομής. Ίσως γιατί είναι πιο εύκολο να προσπαθώ να τους τραβήξω κοντά μου από το να συνειδητοποιήσω ότι εκείνοι κάθονται ακριβώς δίπλα μου.

Οι σκέψεις τριγυρίζουν μέσα στο κεφάλι μου ώσπου αναρωτιέμαι πόσο πιο όμορφο θα ήταν, πράγματι, αντί να προσπαθώ αδιάκοπα να μην απογοητεύω ανθρώπους, να βρίσκω ιδιαίτερους τρόπους για να τους γοητεύω. Ναι, να τους γοητεύω.

 

 

Σχολιάστε

