Ο άνθρωπος, που μου έμαθε να αγαπώ | Μαρία Νάστου

Είναι Κυριακή μεσημέρι,αν και είναι μόλις αρχές Μαΐου η ζέστη είναι αφόρητη,ανοίγω το Facebook και «πέφτω» σε μία δυσάρεστη είδηση,μαθαίνω πως έφυγε από τη ζωή το περασμένο Σάββατο(6/5) ο στιχουργός και συνθέτης Θοδωρής Παυλάκος, ο άνθρωπος, που μου έμαθε να αγαπώ πραγματικά και μου δίδαξε τι σημαίνει αγάπη, όχι αστεία.
Η ιστορία μας ξεκινά πριν πολλά χρόνια, όταν άκουσα πρώτη φορά το τραγούδι του «Ακόμα Σ’αγαπώ» , το οποίο σε ένα στίχο του, λέει: » Ό,τι αγαπάς δεν τελειώνει » , μια φράση που μου άλλαξε όλη την μέχρι τότε σκέψη μου γύρω από την αγάπη, μέσα από αυτό το τραγούδι κατάλαβα πως η αγάπη δεν έχει ημερομηνία λήξης και πως όταν αγαπήσεις κάποιον πολύ, αυτό δεν πρόκειται να ξεθωριάσει, έτσι απλά.
Δεν είναι όμως μόνο αυτό το τραγούδι του,που μας συνδέει,υπάρχουν και πολλά άλλα, όπως το «Απόψε η νύχτα» , το οποίο μου κράτησε συντροφιά πολλά βράδια…
«Από αύριο πρωί – πρωί, σαν πάρει και χαράξει, μπορεί στην τρύπια μου ζωή να
‘χουν όλα αλλάξει».
Έφυγε ξαφνικά και πολύ νωρίς και είχε ακόμη να δώσει πολλά.
Έτσι σκληρά,σαν τραγουδάκι…
Αντίο Θοδωρή, θα ζεις για πάντα μέσα μας, στα τραγούδια και τις μουσικές σου.

» Κι είναι πολλά, που δεν τα ξέρεις κι ήθελα τόσο να στα πω, όμως δεν θέλω να υποφέρεις, γιατί ακόμα σ’αγαπώ. «

 

Σχολιάστε

