Μέσα στο φως | Alterego

 

Η φωνή χάθηκε. Το βλέμμα έσβησε. Έκλεισε η πόρτα και χάθηκα. Χάθηκα στα μονοπάτια που έχουν αγκάθια. Πολλά αγκάθια. Και η μοναξιά σαν κισσός τυλιγμένη στο κορμί μου και διαφυγή από ένα τέτοιο μαρτύριο δεν υπάρχει. Πως γλύφεις τις πληγές όταν ακόμη είναι μολυσμένες; Πως μπορεί να βγει το δηλητήριο από το αίμα σου; Πως μπορείς να υπάρξεις όταν τίποτα δεν είναι υπαρκτό χωρίς φως; Τι ζητάς από εμένα απόψε; Δεν έχω συντροφιά να σου χαρίσω, δεν έχω αγκαλιά να σε κρατήσω. Έχουν όλα στερέψει.. Ησύχασε. Ησύχασε και άκουσε την σιωπή σου. Μην φοβάσαι. Δεν γίνεται όλα να είναι φτιαγμένα από γυαλί. Δεν γίνεται όλα να γίνονται θρύψαλα. Μια λεπτή κλωστή η ανάσα σου και όπου να’ ναι θα κοπεί και μονάχα οι χτύποι θα ακουμπάνε τα σωθικά σου, τα πνευμόνια σου θα είναι τα μοναδικά που θα αγγίζουν την σάρκα. Όπου να’ ναι σβήνει το φως, μην ελπίζεις πως θα μπορέσεις να το κρατήσεις, μην αφήνεσαι γιατί η φλόγα θα σβήσει, το κερί θα λιώσει και θα μείνει μονάχα το σχεδιασμένο δοχείο να το αγκαλιάζει. Μην κλείνεις τα μάτια στο σκοτάδι, μην φοβάσαι… δεν κρατάει πολύ. Πέφτω. Ηχεί ξανά και ξανά μέσα μου. Πέφτω και ας αιμορραγώ, πέφτω μα θα σηκωθώ και πάλι. Πέφτω για να δω τι υπάρχει από κάτω. Πέφτω για να μάθω να ακούω. Πέφτω γιατί θέλω να νιώθω να τσαλακώνεται η καρδιά μου και έτσι θα την αγαπήσω πιο πολύ ,πέφτω γιατί μου αρέσει να ακούω τον χτύπο που κάνει το σώμα μου στο πάτωμα και δεν νιώθω πόνο, δεν νιώθω θυμό. Νιώθω γαλήνη που μπορώ να πέφτω. Δεν φοβάμαι την πτώση, ούτε τον πόνο, φοβάμαι μην τυχόν και απομείνω σε ένα καλοφτιαγμένο θίασο που ορίστηκε να είναι το μοναδικό πράγμα που θα με αντέχει.

Σχολιάστε

