Είδαμε: LIFE | Ελλάδα Κράλλη

 

Σας έχω αποδείξει ότι είμαι άτομο που αγαπάει πολύ τις ταινίες και μου αρέσει πάντα με τα λίγα λόγια που σας γράφω να σας ταξιδεύω για λίγο στις σκέψεις μου και στον ενθουσιασμό μου ή στις απορίες μου γύρω από αυτό τον κόσμο.

 

18052659_1752384914775749_1417667841_n
Η ταινία LIFE μόλις πρόσφατα κυκλοφόρησε στα σινεμά. Είχα δει το τρέιλερ δυο φορές και πραγματικά μου προξένησε πολύ το ενδιαφέρον. Δεν έχασα ευκαιρία και πήγα να το δω. Είχε πολύ σασπένς και μυστήριο. Μου θύμισε πολύ την ατμόσφαιρα των ταινιών Alien. Ίσως ο σκηνοθέτης να είχε εμπνευστεί από αυτές τις ταινίες (ο οποίος είναι ο Daniel Espinosa)

 

Brody-LIFE-new-1-1200

Η υπόθεση έχει ως εξής. Μια ομάδα επιστημόνων βρισκόμενοι στο διαστημικό σταθμό συλλέγουν μια μορφή ζωής από τον Άρη. Κάνοντας διάφορα πειράματα διαπιστώνουν ότι οι μέθοδοί τους δεν ήταν τόσο δραστικοί όσο περίμεναν. Τι θα συμβεί αν αυτή η μορφή ζωής πάει στον πλανήτη Γη; Θα καταφέρουν να σώσουν τον πλανήτη και τους εαυτούς τους;

 

18109449_1752384884775752_530472183_n

 
Πραγματικά θα σας αφήσω με την απορία. Δεν θέλω με τίποτα να σας το χαλάσω με καμία περαιτέρω λεπτομέρεια. Παίζουν γνωστοί ηθοποιοί όπως Jake Gyllenhaal, Rebecca Ferguson, Ryan Reynolds κ.ά. Η ταινία είναι καλογυρισμένη και θα σας δημιουργήσει αγωνία είμαι σίγουρη. Για αυτό όσο το δυνατόν συντομότερο σπεύσετε να την δείτε.
Σύντομα και πάλι μαζί σας γύρω από τον κόσμο του κινηματογράφου!

 

Σχολιάστε

