Σκέψεις αλυσίδες | Μιλένα Βλασσοπούλου

Μερικές φορές θέλεις να πεις τόσα, έχεις υποσχεθεί στον εαυτό σου και όχι μόνο ότι επιτέλους θα πεις αυτά που σου τρώνε τα σωθικά. Περνάει ο καιρός και τα λεπτά μοιάζουν να με πνίγουν. Νιώθω δυσφορία μέσα στις ίδιες μου τις λέξεις. Πρέπει να φύγουν ελεύθερες πια. Θες τόσα να πεις μα δεν βρίσκεις τον τρόπο. Θες τόσα να νιώσεις μα δεν προλαβαίνεις.

 

Κάποιοι άνθρωποι έρχονται στη ζωή μας ως μαθήματα σκληρά που πρέπει να υποστούμε για να ολοκληρωθεί ο χαρακτήρας μας. Κάποιοι άλλοι έρχονται για να σου δημιουργήσουν μια όμορφη εικόνα για τον εαυτό σου που τόσο έχεις ταλαιπωρήσει. Έχεις τόσα να πεις, μα αργείς. Όσο καθυστερείς τα λόγια, όσο όμορφα και να είναι, η καρδιά βουλιάζει.

 

Η καρδιά μου χάνεται, απομακρύνεται γιατί δεν αντέχει άλλη αναμονή. Δυστυχώς ή ευτυχώς έχω μια ανυπομονησία παιδική και σαν παιδί ζητώ ξανά αυτή την αγκαλιά. Από το μυαλό μου δεν μπόρεσε να φύγει ποτέ. Για κάποιο καιρό την είχα σφραγίσει πίσω από τοίχους για να μη θυμάμαι, να μη σκέφτομαι τίποτα εκτός από το μέλλον. Χαμογέλασα γιατί ήξερα πως αυτό σύντομα θα αλλάξει. Μερικές λέξεις μετά από καιρό απουσίας ήταν αρκετές για να αλλάξει η σκέψη μου.

 

Η σκέψη που πονούσε γιατί εγώ την πόνεσα. Εγώ μιλούσα στο μυαλό μου για να χτίσει σιδερένιους τοίχους και να αποκλείσει κάποια σκέψη διαφορετική. Μα πόσο λάθος έκανα. Αυτά τα σκληρά λόγια δεν είχαν καμία υπόσταση. Η πραγματικότητα ήταν τελείως διαφορετική και ακόμα νιώθω το βάρος της αλλαγής. Άλλωστε δεν είναι τόσο ανώδυνο να ρίχνεις βάλσαμο σε καταπονημένο νου.

Σχολιάστε

