Ο χρόνος | Μαρία Νάστου

Είναι μεσημέρι,γύρω μας ησυχία και εμείς καθόμαστε στο γνωστό μας παγκάκι, με θέα τη θάλασσα.
Άλλη μια όμορφη μέρα, που είμαστε μαζί, σκέφτομαι και τον κοιτάζω…
Εκείνος μου κρατάει το χέρι,όχι πολύ σφιχτά, ώστε να με πονάει,αλλά ούτε και πολύ χαλαρά, ώστε να μην το νιώθω.
Έτσι ακριβώς είναι και η παρουσία του στη ζωή μου, πάντα δίπλα μου -φύλακας  άγγελος- ακόμη και όταν είναι μακριά μου. Πάντα με αγάπη και φροντίδα.
Καθώς συζητάμε, με ρωτάει τι πιστεύω πως είναι ο χρόνος…
Παράξενη και δύσκολη ερώτηση, όμως πολλές φορές, αυτές οι ερωτήσεις έχουν και απλές απαντήσεις.
Χρόνος για εμένα, είναι οι στιγμές με όσους αγαπώ, αυτές αξίζουν, όλα τα άλλα είναι κενό.
Ας πούμε χρόνος είναι οι στιγμές που είμαι μαζί σου, όπου τα μάτια μου και το μυαλό μου συνεργάζονται για να κρατήσουν ζωντανά τα στιγμιότυπα στη μνήμη μου και ζωντανή τη μορφή σου,στο μυαλό μου.
Χρόνος, επίσης είναι και ο πιο μεγάλος φόβος μου, γιατί αυτός είναι που «τελειώνει» και φεύγεις μακριά μου.
Ο χρόνος είναι το πιο σπουδαίο δώρο που κάνουμε σε όσους αγαπάμε, τους χαρίζουμε στιγμές από εμάς τους ίδιους και αυτό είναι ένα ανεκτίμητο δώρο.
Άρα πλέον καταλαβαίνεις πόσο σπουδαίος είσαι για εμένα, αφού σου χαρίζω το χρόνο μου και τελικά για εμένα ο χρόνος είσαι Εσύ!
Για αυτό το μόνο που ζητάω πάντα από εσένα είναι ο χρόνος σου, οι στιγμές σου, για να ξορκίσω έτσι το κακό, με το χαμόγελό σου.
Τώρα ίσως και να με καταλαβαίνεις λιγάκι, γιατί όταν είμαστε μαζί,απλά σε κοιτάζω και δεν αντιδρώ, είναι που θέλω να παγώσω το χρόνο, στα μάτια σου. Αφού όμως δεν μπορώ να τον σταματήσω,ζητώ παράταση από εκείνον για εμάς. Για όσο αντέξουμε να φτιάχνουμε όμορφες στιγμές.
Πιστεύω πως νιώθεις ακριβώς το ίδιο και είμαι τυχερή που μου χαρίζεις το χρόνο σου. Που ζω τις στιγμές σου, μαζί σου, που μου κάνεις αυτό το  σπουδαίο δώρο.
Έτσι θα συνεχίσω να σε κρατώ από το χέρι για όσο θα υπάρχει ο χρόνος, ο  δικός μας  χρόνος, που όσο αντέχουμε, θα μας ταξιδεύει…
Υ.Γ.: Για τα ταξίδια, που δεν κάναμε μαζί, ακόμα.
Για τα απογεύματα, που χρωστάμε, ο ένας στον άλλο.
Για τα τραγούδια, που δεν χορέψαμε μαζί, ακόμα.
Για Εσένα…
Σχολιάστε

