09: Αλλά Υπάρχει Λύση | Ιωάννα Μαλούνη

Πρωί Κυριακής. Με το ζόρι μπορούσα ν’ ανοίξω τα μάτια μου. Άκουγα, όμως, μουσική γύρω και δε μπορούσα να κοιμηθώ άλλο. Αναρωτιόμουν τι είχε πιάσει τους γείτονες. Μα θυμήθηκα ότι οι γείτονες άκουγαν τα άπαντα του Dirty Fm και πιο πιθανό θα ήταν να έφθανε στα αυτιά μου καμιά νότα της Παολάρας, παρά το εφηβικό ροκ κομμάτι, που ακουγόταν.

Τότε επανήλθα στην πραγματικότητα. Ήμουν στην Κλαίρη. Μόνο η Κλαίρη θα μπορούσε, άλλωστε, ν’ ακούει εφηβικά ποπ ροκ κομμάτια εν έτει 2017.

Η μουσική ερχόταν από την κουζίνα. Εγώ την άκουγα από το δωμάτιο της. Άκουγα την Κλαίρη να τραγουδάει. Ευτυχώς κάποτε τραγουδούσε σε χορωδίες και δεν ακουγόταν τόσο φάλτση τώρα. Τραγουδούσε το Overdrive. Της Katy Rose. Ένα κομμάτι από την εφηβική ταινία – ναό των millennials, το Mean Girls. Το αγαπούσα.

Η πόρτα ήταν ανοιχτή. Την είδα να τραγουδάει με τον Αποστόλη. Η Κλαίρη αντιλήφθηκε την παρουσία μου.

«Καλημέρα, Άννα» έκανε.

«Καλημέρα» έκανα εγώ. «Σας ευχαριστώ που με ξυπνάτε για μου θυμίσετε ότι κάποτε ήμουν 13 κι η Λίντσι Λόχαν είχε κάποτε καριέρα και δίπλωμα οδήγησης»

«Χρειάζεσαι τίποτα;» με ρώτησε η Κλαίρη.

«Πάω να πνιγώ και να φτιάξω καφέ» της είπα.

«Μου αρέσουν οι προτεραιότητες σου» έκανε ο Αποστόλης.

Στο μυαλό μου είχα τη δουλειά μου. Είχαν δυο εβδομάδες να μου τηλεφωνήσουν από την εταιρεία. Αυτό σιχαινόμουν στο promotion – νομίζεις πως έχεις δουλειά μα οι εργοδότες σου παίζουν μ’ αυτό. Μπορεί να σε κάνουν να πιστέψεις ότι θα σε καλέσουν τις ημέρες, που θυμάσαι, μα σ’ επιλέγουν και σ’ ακυρώνουν με την ίδια ευκολία. Τους σιχαινόμουν τόσο, όταν το έκαναν αυτό.

«Υπάρχουν κάποιες θέσεις πρακτικής σε καλύτερα μέρη» μου είπε η Κλαίρη.

Ο Αποστόλης είχε φύγει. Ευτυχώς, σκέφτηκα. Δε θ’ άντεχε ν’ ακούσει για εργασιακά. Ίσως να μην καταλάβαινε τους όρους.

«Χμ» έκανα. «Θα το δω».

Ήπια μια γουλιά από τον καφέ μου.

«Δεν είναι τίποτα εθελοντική εργασία, έτσι;» έκανα.

«Δε θα το ανέφερα καν, αν ήταν έτσι» μου είπε. «Κανένας εθελοντισμός. Δε θα σ’ έβαζα ποτέ στη διαδικασία να τρέχεις σε συνέντευξη για κάποιον, που δε θα σε πληρώνει, και θα έχει κι απαιτήσεις. Ποιον νομίζουν ότι δουλεύουν;»

«Δεν ξέρω, αγαπητή μου»

«Θα στείλεις βιογραφικά, έτσι;»

«Ε, θα δω»

«Είσαι πολύ καλύτερη από τα promotion που κάνεις, Άννα»

Έπρεπε ν’ αλλάξω θέμα.

«Σου είπε ο Μίλτος τι έγινε χθες, έτσι;» τη ρώτησα.

«Ναι» έκανε γελώντας.

Ο Μίλτος είχε πάει το προηγούμενο βράδυ σ’ ένα μπαρ με τους φίλους του. Περίμενε, όπως μας έλεγε, να περάσει μια ήσυχη βραδιά με ανδροπαρέα και μπύρες. Μα οι τυχαίες συναντήσεις έχουν πάντα αντίθετη γνώμη – ναι, η Φαίδρα βρέθηκε στο δρόμο του.

Η σχέση του μαζί της είχε μείνει μετέωρη. Υποστήριζε πως δεν της φερόταν ακριβώς καλά. Τη μια φορά της έλεγε πως θα βγουν, αλλά δεν το έκανε ποτέ. Ο ίδιος δεν είχε αποφασίσει αν θα προχωρούσε σ’ αυτό. Δεν του έφταιγε η Φαίδρα. Αυτό μας το έλεγε συνέχεια. Θεωρούσε πως η Φαίδρα δεν είχε κάνει κάτι λάθος. Απλά εκείνος σκεφτόταν πάρα πολύ.

Χαιρετήθηκαν. Μίλησαν τυπικά. Μέχρι που εκείνος δεν άντεξε. Είχε ενοχές.

«Ο λόγος που δε σου έχω προτείνει κάποιο ραντεβού είναι επειδή δεν ξέρω αν το θέλω» έκανε. «Δεν ξέρω τι φάση μ’ εμένα»

Η Φαίδρα γούρλωσε τα μάτια της.

«Αλλά υπάρχει λύση» συνέχισε. «Μπορούμε απλά να φασωθούμε με κόσμο από εδώ και να δούμε αν στο τέλος της βραδιάς θα μετράμε ο ένας για τον άλλον»

Τον κοίταξε αμήχανα. Εκείνος δεν έμεινε πολύ σ’ αυτό. Απλά άρχισε να πίνει όλο και περισσότερο. Όταν άρχισε να χαλαρώνει, πέρασαν πολλές γυναίκες από τα χέρια του. Σ’ ένα μπαρ γεμάτο πιωμένους, το timing τον είχε βρει στα καλύτερα του. Σύντομα, δεν πρόσεχε τίποτα άλλο.

«Έι, σταμάτα» του φώναξε η Φαίδρα κάποια στιγμή.

Του έκανε νόημα να έρθει προς το μέρος της.

«Δε νιώθω άνετα να κάνω το ίδιο» του είπε. «Ούτε νηφάλια, ούτε πιωμένη»

«Ήταν διασκεδαστικό!» είπε αυτός.

«Εγώ φρίκαρα και μόνο στην ιδέα»

Ο Μίλτος αναστέναξε.

«Έχουμε άλλες ανάγκες» συνειδητοποίησε αυτός.

 

 

Is this a fair share or an unrealistic blame game?

Σχολιάστε

