Αντανάκλαση | Σταματίνα Μπαρμπαγιάννη

Έχω μια στενή σχέση πλέον με τους καθρέφτες.
Δεν φαίνεται ποτέ το πρόσωπο μου. Ούτε το σώμα μου. Ειδικά το σώμα.
Μόνο γράμματα ενωμένα σε λέξεις.
Σκηνές, εικόνες, συναισθήματα, αισθήματα.
Είχα έναν, πλέον έχω δέκα. Σε κάθε τοίχο του σπιτιού, σε κάθε δωμάτιο, σε κάθε άνθρωπο, σε κάθε συναισθηματική κατάσταση, σε κάθε πτυχή της εαυτής μου.
Αν σπάσει ο ένας έχω τους άλλους.
Συνέχεια σπάνε.
Δεν τους πετάω ποτέ.
Δίνω το σφυρί στους  Άλλους.
Εγώ αναλαμβάνω τη συγκόλληση.
Το σημάδι του Άλλου θα είναι για πάντα εκεί.
Γνήσια ρακοσυλλέκτρια σημαδιών, πώς να τους πετάξω;
Τους κοιτάζω… να με δω.

Σχολιάστε

