Monsieur Minimal: Ο έρωτας είναι ενέργεια, ένα τριπάκι που σου δίνει την πιο ωραία ψευδαίσθηση | Πάστα Φλώρα

Δροσερός, ρομαντικός και ταλαντούχος. Ο Μonsieur Minimal αφήνει χαρτί και στυλό ενόψει καινούριου άλμπουμ που έρχεται, και μας μιλάει για τα παιδικά του χρόνια, την πόπ, το live στο Six Dogs στις 25 Μαρτίου και πολλά άλλα.

Καλησπέρα αγαπημένε μας Monsieur, που σε πετυχαίνουμε αυτή την περίοδο;

Είμαι Αθήνα, μόλις τέλειωσα το άλμπουμ που εμπνεύστηκα κατά την παραμονή μου στο Βερολίνο, το οποίο είναι με Ελληνικό στίχο και σε λίγο καιρό θα είμαι έτοιμος να το κυκλοφορήσω.

Τι μουσική ακούγατε στο σπίτι; Υπάρχει κάποιο κομμάτι που να σου φέρνει μνήμες από τα παιδικά σου χρόνια;

Η μαμά μου άκουγε Γλυκερία, ο μπαμπάς μου Νταλάρα και εγώ με τις αδερφές μου το Αμερικανικό Mtv ανακαλύπτοντας την δυτική μουσική και γράφοντας την σε βιντεοκασέτες με τα video clip του Michael Jackson να ξεχωρίζουν σημαντικά.

Οι συνθέσεις σου πάντοτε ανεβάζουν τη διάθεση όσων τις ακούν. Εσύ ποιό τραγούδι άλλου καλλιτέχνη ακούς, όταν θέλεις να νιώσεις καλύτερα;

Ακούω διαφορετικά είδη μουσικής. Εξαρτάται πάντα από την περίοδο. Την συγκεκριμένη με ανεβάζει πολύ το Ocean drive του Duke Dumont και το Touch απο Daft Punk.

 

Τα τραγούδια σου διηγούνται μικρές ιστορίες. Ποια είναι η δική σου αγαπημένη ιστορία;

Οι ιστορίες πίσω από τραγούδια μου είναι κατά 90% φανταστικές ή 10% πραγματικές με φανταστική κατάληξη. Δεν έχω κάποια αγαπημένη είναι όλες κομμάτια που συμπληρώνουν ένα παζλ μέσα μου. Αν έπρεπε να απαντήσω θα έλεγα πως ίσως αυτές στο call girl, Candy face και Never Give it up να με συγκινούν λίγο περισσότερο λόγο του ότι είναι και πιο συναισθηματικό το μουσικό ύφος τους.

Έρωτας για σένα είναι…

Ο έρωτας είναι ενέργεια, ένα τριπάκι που σου δίνει την πιο ωραία ψευδαίσθηση.

Την συγκεκριμένη περίοδο ο ερωτάς για εμένα, έχει περάσει σε άλλο στάδιο, επιδιώκω να είμαι ερωτευμένος με την ομορφιές της ζωής και να προσπαθώ να ζήσω όλο και περισσότερα πράγματα που θα με κάνουν καλύτερο και σοφότερο άνθρωπο.

25 Μαρτίου σε βρίσκουμε λοιπόν στον εξαιρετικό χώρο του Six Dogs σ’ ένα πολύ όμορφο live. Τι να περιμένουμε, τι θα παρουσιάσεις;

Θα παρουσιάσω μαζί με την μπάντα μου κομμάτια από τις 4 δισκογραφικές μου δουλειές καθώς επίσης κι ένα μικρο δείγμα από αυτήν που θα ακολουθήσει.

16939693_1363236373740134_5338367299312848147_n

Θυμάσαι τι έκανες με τα χρήματα που κέρδισες από ο πρώτο σου λάιβ;

Τα ήπιαμε με τους φίλους μου που ήρθαν να μου κάνουν support.

Τι είναι ποπ σήμερα;

Για μένα ποπ είναι το είδος της τέχνης που μπορεί να γίνει ευρέος αναγνωρίσιμο και αγαπητό από το μεγαλύτερο μέρος του κοινού. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να είναι και ευτελέστερο. Το τελευταίο είναι πάντα σε συνάρτηση και με το επίπεδο και τις απαιτήσεις του κοινού. Για μένα η ποπ όπως την έχω στο μυαλό μου θα πρέπει να έχει υψηλή αισθητική, μεγάλο καλλιτεχνικό εύρος και όσο το δυνατόν άρτιο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα με σκοπό, πέρα από να διασκέδαση, να διαπαιδαγωγήσει,να ψυχαγωγήσει και να ενώσει ένα μεγάλο μέρος από του κοινού.

Τι έχει αλλάξει μέσα σου από τη μέρα που ξεκίνησες στη δισκογραφία μέχρι σήμερα;

Πολλά, όλη μου ζωή σχεδόν. Το μέρος που μένω,ο κύκλος μου, ο τρόπος που σκέφτομαι, τα όνειρα που κάνω κλπ.  Προσπαθώ να κρατήσω ανέπαφα πάντως αυτά τα συναισθήματα που έκαναν να αρχίσω να γράφω μουσική και παράλληλα να εξελίσσομαι με γνώμονα αυτές τις ιδέες ψάχνοντας τόσο μέσα μου αλλά και μέσα στις ανθρωπινές σχέσεις.

Ποια είναι τα πλάνα σου για το καλοκαίρι που έρχεται;

11228909_904181689645607_7486147166333138613_n.jpg

Είμαι στην φάση που σχεδιάζω την κυκλοφορία του πρώτου single, που θα γίνει κάπου εκεί στις αρχές Απριλίου, και ίσως να προλάβω και την κυκλοφορία ολόκληρου του άλμπουμ λίγο πριν τον Ιούνιο. Έχω φανταστεί συγκεκριμένα πράγματα που θέλω να κάνω για αυτό το άλμπουμ οπότε θέλω να είμαι αρκετά μεθοδικός όσο αφορά την κυκλοφορία του και αυτά που θα ακολουθήσουν αυτή. Όπως είπα και στην αρχή πρόκειται για ένα άλμπουμ, με Ελληνικό στίχο, το οποίο εμπνεύστηκα κατά ολιγόμηνη διαμονή μου στο Βερολίνο και του όποιου το ύφος είναι κάπου ανάμεσα στην ερωτική και ρομαντική vintage ποπ των 70’s, με αναλογικούς ήχους ,live rythm and bass και μια μικρή δόση ψυχεδέλειας σε κάποια κομμάτια. Όλα αυτά μέσα από την δίκη μου αισθητική και δοσμένα στο σήμερα.» Αφού βγει λοιπόν με το καλό ελπίζω να το ταξιδέψω σε όσα περισσότερα μέρη της Ελλάδας γίνεται.

Instagram Page: https://www.instagram.com/monsieurminimal/
Εξώφυλλο: Αλέξανδρος Οικονομίδης
Σχολιάστε

