Τι είναι έρωτας | Μαρία Νάστου

Από τότε,που θυμάμαι τον εαυτό μου, ένα από τα πιο δύσκολα ερωτήματα,για να απαντήσω,ήταν αυτό:
Τι είναι έρωτας;
Άραγε θα μπορούσε ποτέ κάποιος να περιγράψει το πιο δυνατό συναίσθημα με λέξεις;
Μάλλον,όχι,γιατί ο έρωτας χρειάζεται όλες σου τις αισθήσεις εκεί,για να τον νιώσεις…
Θα κάνουμε όμως μια προσπάθεια και οι λέξεις,θα μας βοηθήσουν να πλάσουμε εικόνες…
Έρωτας είναι η κινητήριος δύναμη της ζωής,μια ώθηση που μας παρακινεί,να γίνουμε καλύτεροι,όχι μόνο για τον Άλλο,αλλά κυρίως για εμάς…
Έρωτας είναι οι νύχτες, που δεν ξαπλώσαμε μαζί και αγκάλιαζα το μαξιλάρι σου,περιμένοντας πως θα ‘ρθεις.
Έρωτας είναι το φούτερ σου,που φοράω για να έχω τη μυρωδιά σου μαζί μου,όταν λείπεις.
Έρωτας είναι η λάμψη στα μάτια μας και το χαμόγελο μας,όταν βρισκόμαστε στο πλήθος.
Έρωτας είναι τα αγαπημένα μας τραγούδια, που σε φέρνουν πάντα κοντά μου.
Έρωτας είναι τα πρωινά,που ξυπνήσαμε μαζί και σε χάζευα,να πίνεις τον καφέ σου.
Έρωτας είναι να σε χαζεύω,σαν μικρό θαύμα,όταν κοιμάσαι δίπλα μου.
Έρωτας είναι ένα μήνυμα,που μου λες:
«Σ’αγαπώ και Καλημέρα».
Έρωτας είναι να σχεδιάζουμε μαζί το μέλλον.
Ο Έρωτας είναι Ζωή!!!
Φέρνει πάντα λύτρωση στην ψυχή μας…
Ερωτευθείτε!!!

Σχολιάστε

