Είδαμε: Tarja στο Fuzz Club | Eλλάδα Κράλλη

Την Κυριακή στις 5 Φεβρουαρίου ήταν η συναυλία με την Tarja Turunen στο Fuzz. Είχαμε μαζευτεί αρκετά άτομα και μέσα σε αυτά η Μιλένα που φυσικά θα σας πει και η ίδια την άποψή της.
Αναμέναμε από έξω αρκετή ώρα μέχρι που ξαφνικά το πλήθος κινούταν κάπως γρήγορα. Έτρεξα να προλάβω μπροστά να ήμαστε, ώστε να την απολαύσουμε καλύτερα. Η Tarja παλιά ήταν η τραγουδίστρια των Nightwish και βέβαια περιμέναμε με αγωνία να πει και κάποια κομμάτια από εκεί όχι πως δεν μου άρεσαν και τα δικά της.
Η φωνή της με μάγεψε πραγματικά και μου άρεσε πολύ που την είδα να είναι τόσο ενεργητική και με χαμόγελα συνέχεια. Με συγκίνησε όταν είπε το Ever Dream μιας και ήταν το πρώτο μου κομμάτι από Nightwish και δεν έχασα την ευκαιρία να το τραβήξω και βίντεο όπως και το I walk alone. Η συναυλία ήταν υπέροχη και χάρηκα τόσο με την εμφάνιση της Tarja.


Όσο για τα support οφείλω να πω ότι με ενθουσίασαν οι Anvision πολύ αλλά όταν βγήκαν οι Devilfire που ήταν το δεύτερο support ανυπομονούσα πότε θα τελειώσουν. Μουσικά δεν ήταν για τα γούστα μου.
Μέσα όμως στα ευχάριστα βρέθηκαν και κάποια δυσάρεστα. Ταλαιπωρηθήκαμε μετά στον γυρισμό μέχρι να βρούμε τον ηλεκτρικό, διότι είναι μέσα από στενά και πάντα εμένα προσωπικά με δυσκόλευε. Το περίεργο της υπόθεσης ήταν που προλάβαμε ηλεκτρικό και όχι μετρό. Ελλάδα σου λέει μετά (όχι εγώ εννοείται χαχαχα).

Παρά όμως με αυτές τις αναποδιές δεν θα ξεχάσω αυτή την αψεγάδιαστη φωνή που με συγκίνησε τόσο και οι στιγμές που αγκάλιαζα όχι μόνο εγώ μα και η Μιλένα τον φίλο μας τον Χρήστο που κυριολεκτικά έκλαιγε από την χαρά του καθώς τραγουδούσε η Tarja. Είναι στιγμές που όση ταλαιπωρία και να φάγαμε μετά, θα μας φέρνουν χαρά.

Σχολιάστε

