Είδαμε: Resident Evil : The Final Chapter | Ελλάδα Κράλλη

Η αγαπημένη μας Άλις ξαναχτυπά για μια τελευταία φορά. Είμαι λάτρης των ταινιών του Resident Evil μιας και έχω παίξει αρκετά από τα παιχνίδια, όχι φυσικά τόσο τα καινούργια.
Δυστυχώς είμαι των παλαιών πραγμάτων. Θυμάμαι όταν είχε βγει πρώτη ταινία το 2002 είχαμε ξετρελαθεί με τα αδέλφια μου να πάμε να το δούμε. Οφείλω να ομολογήσω ότι σε κάποια φάση δεν με είχαν ξετρελάνει ο τρόπος και το σκεπτικό που είχαν γυριστεί οι ταινίες, αλλά μετά άλλαξα γνώμη.
Η λατρεμένη Milla Jovovich έδωσε κανονικά τα ρέστα της και σε αυτή την συνέχεια. Μου άρεσε που στην πορεία όλων των ταινιών γινόταν όλο και πιο σκληρή και μαγκάκι. Στην ταινία βλέπουμε την προσπάθεια της Άλις να σταματήσει τον ιό να εξαπλωθεί σε βάρος των τελευταίων ανθρώπων που υπάρχουν. Δεν μου αρέσει να σας χαλάω το σκηνικό, μα η ταινία περιέχει μπόλικο κυνηγητό, δράση και φυσικά τα αναμενόμενα ζόμπι.

3989b55000000578-3853634-coming_soon_resident_evil_the_final_chapter_will_hit_cinemas_jan-m-58_1476934413734
Σκηνοθέτης και συγγραφέας της ταινίας είναι ο Paul W.S. Anderson που πιστεύω ότι πήγε την υπόθεση πιο ψηλά από ότι περίμενα. Όμως μην περιμένετε να σας πω τι θα γίνει γιατί δεν θα αξίζει να πάτε να την δείτε.
Φυσικά όπως σε κάθε σινεμά πάντα θα υπάρχουν και οι ενοχλητικοί. Ευτυχώς που έτυχε να είμαι σε αίθουσα με πολύ καλό ήχο και η δικιά τους ηχομόνωση χανόταν. Τρόμαζαν με κάτι τέρατα και ζόμπι που πετάγονταν, μα εγώ ήμουν χαλαρή βλέποντας την Milla να τους κανονίζει για τα καλά.
Αν είστε λάτρης των παιχνιδιών και των ταινιών περάστε σε κοντινό σας κινηματογράφο για να απολαύσετε την τελευταία απόπειρα της Άλις να σώσει την ανθρωπότητα. Θα τα καταφέρει τελικά ή όχι; Σύντομα θα το ανακαλύψετε.

evilphoto.jpg

Θα τα ξαναπούμε την επόμενη φορά με περισσότερα νέα γύρω από τον κόσμο των ταινιών.

 

Σχολιάστε

