Ταξιδεύοντας στο Κολωνάκι | Ελλάδα Κράλλη

Μόλις λίγες μέρες αφού είχε αλλάξει ο χρόνος, που μας μπήκε παγωμένος για τα καλά, με είχε πάει ο καλός μου σε ένα όμορφο μαγαζί στο Κολωνάκι. Κολωνάκι γενικώς είχα πάει μια φορά στη ζωή μου και σε ένα εστιατόριο που το όνομά του μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή. Το μαγαζί που καθίσαμε ονομάζεται Πορτατίφ.
Έχει μια ατμόσφαιρα vintage έξω και μέσα. Μεταλλικά τραπέζια και καρέκλες έξω με γλαστρούλες δίνοντας μια αίσθηση παλιάς εποχής απολαμβάνοντας το γλυκό ή το ρόφημα σαν να βρίσκεσαι στο μπαλκόνι σου. Μέσα η επίπλωση διέφερε αλλά δεν ξέφευγε από το vintage στοιχείο. Σου έδινε την εντύπωση ότι απολαμβάνεις αυτό που πίνεις ή τρως στο σαλόνι σου. Προσωπικά εγώ ένιωσα τέτοια άνεση.

10857877_857751587609011_38698128127714812_n
Τα γλυκά που δοκιμάσαμε ήταν τόσο γευστικά που μου έμειναν αξέχαστα. Το σέρβις ήταν πολύ εξυπηρετικό και ευγενικό. Ήταν μια όμορφη έξοδος για την νέα χρονιά. Χάρηκα πάρα πολύ που έμαθα αυτό το μέρος.


Βέβαια ένα άλλο μέρος στην ίδια περιοχή που επισκέφτηκα ξανά με τον καλό μου την προηγούμενη βδομάδα ήταν το Petite Fleur. Ο χώρος είναι πολύ μικρός και ευτυχώς που βρήκαμε να κάτσουμε. Αν και μικρός ο χώρος δεν με απογοήτευσε. Η μουσική που ακουγόταν ήταν τζαζ και η αισθητική σου θύμιζε Παρίσι. Θυμάμαι που ο καλός μου είχε πει : «Θα σε πάω στο Παρίσι» και το έκανε με ταξίδι του νου. Είναι ένας μελλοντικός στόχος το ταξίδι αυτό, μα ταξίδεψα νοητικά μαζί του εκείνη τη μέρα.
Είχε διαφόρων ειδών σοκολάτες που δεν είχα ξαναδεί. Από μαρμελάδα βατόμουρο μέχρι μπαχαρικά. Παρατήρησα όταν τις έφτιαχναν στο μπρίκι εκείνη την ώρα. Όντως είχαν δίκιο για τα δεκαπέντε λεπτά αναμονής. Άξιζαν όμως γιατί το αποτέλεσμα ήταν θεσπέσιο.

15894673_1409874292390378_9162503237415685681_n

Φυσικά σε μια τόσο ειδυλλιακή ατμόσφαιρα δεν θα μπορούσε να λείπει και ένα κομματάκι πάστα φλώρα. Δοκίμασα λίγο για πρώτη φορά στη ζωή μου και μου άρεσε πολύ. Μάλλον καταλαβαίνω γιατί η καλή μας Γιώτα ονόμασε την ομάδα μας έτσι.

 


Εύχομαι οι προτάσεις μου να σας έδωσαν το ερέθισμα και να επισκεφτείτε σύντομα αυτά τα μέρη που πιστεύω ότι θα αποτυπώσετε τις δικές σας ξεχωριστές στιγμές. Αν όντως ο δρόμος σας βγάλει προς τα εκεί θα μου άρεσε και η δική σας άποψη.
Μέχρι τότε να περνάτε όμορφα!!!

Facebook Pages: https://www.facebook.com/petite.fleur.kolonaki/

https://www.facebook.com/portatifcafe/?ref=page_internal

Σχολιάστε

