Τελείωσα | Βαγγέλης Χαμπιλίδης

Αρκετά βασανίστηκα αυτή την εβδομάδα. Έμεινα ξύπνιος τρία μερόνυχτα, χωρίς καμία διάθεση για να φάω ώστε να αναστηλώσω τις δυνάμεις μου, όλη μέρα στο κρεβάτι με πονοκέφαλο, με ζαλάδες και το μάτια μου να βρίσκονται σε άθλια κατάσταση.
Η παρουσία σου στο μυαλό μου ήταν ανυπόφορη, ήταν μια τρέλα, ήταν αρρώστια, ήταν ένα συνεχές εξαναγκαστικό βασανιστήριο.
Προσπάθησα να τραβήξω, την προσοχή σου, με διάφορους τρόπους. Ήθελα να της πω ότι είμαι, εδώ, και ότι την αγαπάω άγρια σαν θηρίο.
Αλλά βλέπετε οι νόμοι της φιλίας δεν μπορούν να καταπατηθούν, να παραβιαστούν. Είναι αγνοί, παρθένοι, απαράβατοι.
Τελικά κατάφερα και σου τράβηξα το ενδιαφέρον, δημοσιεύοντας στον προσωπικό μου λογαριασμό ένα τραγούδι του Κότσιρα. Γράφοντας «Για εκείνη…Το ακούγαμε μαζί. Εξομολογώντας μου, ότι της αρέσει. Σιγοτραγουδώντας και εκείνη τους στίχους».
Το ομολογώ μπορεί να το παρατράβηξα αλλά δεν γινόταν άλλο, δεν άντεχα άλλο πια. Μου έστειλε μήνυμα:
«Βαγγέλη είμαστε μόνο φίλοι. Ηρέμησε λίγο.»
Και εγώ της απάντησα απλώς ένα «Αα ωραία» περιφρονητικό μπορώ να πω.
Δεν αντέχω άλλο. Εγώ τελείωσα.
Δεν θα με ξαναδεί ποτέ στην ζωή της,δεν θα ξαναμπώ ποτέ στην ζωή της

δεν θα ανακατευτώ ποτέ στην ζωή της

δεν θα ξαναγεμίσω ποτέ την ζωή της.

Είναι άσχημο να την έχεις κοντά σου, να την κοιτάς ίσια, ευθύς στα μάτια, να γελάτε μαζί, να βλέπεις το χαμόγελο της, να σε αγκαλιάζει, να σε παρηγορεί, να κρατιέστε χέρι χέρι, να περπατάτε μαζί και να ξέρεις πως όλο αυτό βρίσκεται στα όρια μιας ηλίθιας, παρθένας φιλίας.
Όλο αυτό είναι ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΣ.
Πώς έφυγες
Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Μουσική: Σταμάτης ΚραουνάκηςΠως έφυγες, απ’ τη ζωή μου έτσι
Και ούτε κλαίω ούτε καν σε συζητώ
Σ’ έχω απορρίψει και απ’ τη μνήμη μου σε έχω σβήσει για πάντα
Και ότι αγάπησα από σένα τώρα το πετώ

Μόνο που τα βράδια, σαν τον τρελό
Μες στα μπαρ κυκλοφορώ και απορώ
Το πρόσωπο σου δεν μπορώ να θυμηθώ και θέλω
Όλα αυτά τα βράδια, να σ’ αγαπήσω πάλι απ’ την αρχή μωρό μου
Μα, δεν έχω άλλη αντοχή

Πως έγινε και δε μ’ ενδιαφέρει
Σε ποιες αγάπες την αγάπη σου ξοφλάς
Σ’ έχω διαγράψει κι άλλη πορεία έχω χαράξει καρδιά μου
Και ότι τράβηξα από σένα τώρα το τραβάς

Σχολιάστε

