Είδαμε: Τζίμης Πανούσης – Mounial @ Can Can | Ιωάννα Μαλούνη

Δε χρειάζεται, εικάζω, να κάνω συστάσεις για το ποιος είναι ο Τζίμης Πανούσης. Αυτό θ’ ανήκε, πιο πολύ, σε ένα τριπάκι δημοσιογραφίστικο, που ο ίδιος θα το κορόιδευε – και προφανώς δεν το ‘χει ανάγκη. Το μόνο, που χρειάζεται, να πω είναι ότι από τις 3 Δεκεμβρίου και για 10 ακόμα παραστάσεις, παίζει στο θέατρο Can Can, μαζί με το γκρουπ «Πεταμένα Λεφτά».

«Εδώ παίζουμε μόνο με playback» αποφάνθηκε εκείνος στο κοινό , πριν ξεκινήσει το πρόγραμμά του. «Αλλού δεν το λένε, εμείς το λέμε». Ακόμα κι αν ήταν playback το πρόγραμμα, μάλλον αυτό δεν έδειχνε να ενδιαφέρει κανέναν. Τα κομμάτια τα ξέραμε – το «Κάγκελα», το «Ενυδρείο», το «Ένα Τραγούδι για το χειμώνα», το «Χημεία και Τέρατα» κι άλλα πολλά.

img63071_895329dc93d1b9d6bd1532cee4adf58b_1980x820c

Όπως, φυσικά, μπορεί να αντιληφθεί κανείς, το μεγαλύτερο μέρος της παράστασης περιλάμβανε καυστικά σχόλια για την πολιτική κατάσταση της χώρας, την κυβέρνηση, την εκκλησία, τα μνημόνια, ακόμα και για τη μοντέρνα τέχνη,  και μας θύμισε την αιώνια κόντρα του τόσο με το ΚΚΕ, με τους παππάδες, αλλά και, λιγότερο, την περίφημη δικαστική του διαμάχη με το Νταλάρα. Όλα αυτά συνδυάστηκαν με το γνωστό, «σόκιν» του χιούμορ, τ’ οποίο σήμερα μπορεί να μας φαίνεται λιγότερο σοκαριστικό, σ’ εποχές, όμως, της Χούντας, όπου βασίλευε η λογοκρισία, έσπαγε το κατεστημένο αυτό, με τον τρόπο του.

Από το πρόγραμμα, δεν έλειψε κι η μεταμφίεση, ούτε κι η αλληλεπίδραση με το κοινό. Ο ίδιος εμφανίστηκε με ροζ φωσφοριζέ περούκα και λουλουδάτο κιμονό, τραγουδώντας μια δική του εκτέλεση, στο γνωστό πανηγυριώτικο – κι όχι μόνο – κομμάτι «Τα Καγκέλια». Έκανε, έτσι, σάτιρα στο κατεστημένο των σκυλάδικων – τ’ οποίο το παρωδούσε ήδη από τα πρώτα χρόνια της καριέρας του, μέσα από τους δίσκους του. Επίσης, μίλησε με ζευγάρια, που καθονταν στο πρώτο τραπέζι, φροντίζοντας να τους κάνει όλες τις διακριτικές και μη ερωτήσεις. Έκανε, ακόμα, τη δική του εκπομπή τηλεμάρκετιγκ και το δικό του δελτίο ειδήσεων.

can-can-petrou-rali-panousis

Χωρίς αμφιβολία, τ’ αποτέλεσμα ήταν αρκετά αντάξιο του καλλιτέχνη – μπορούσε να δει κανείς, αυτό που έχει στο μυαλό του ως το σύνολο του έργου του Τζίμη Πανούση. Είχε μπροστά του την ανελέητη σάτιρά του, σ’ όλες τις εκφάνσεις της, την τρέλα του, το μουσικό του έργο και, κυρίως, την παρωδία του.

Θέατρο Can Can: Λ. Κηφισού & Π. Ράλλη 62  τηλ. 2105444731

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s