Χριστούγεννα μωβ με πιγκουίνους | Στάθης Αναστασίου

Συνήθως τα τελευταία χρόνια επιλέγω να περνάω τα χριστούγεννα με τον γάτο μου, τον Ψάρη. Είναι το τρολ των δικών μου χριστουγέννων. Λόγω εργασίας δεν τον πολύ βλέπω και για να μην μένει μόνος του, τον έχω δώσει να μου τον προσέχει η κοπέλα του αδερφού μου.
Ναι, είμαι από τους περίεργους ανθρώπους που προτιμούν να μένουν μόνοι τους, με τις σκέψεις τους. Και να βρίσκομαι μακριά από τραπέζια στολισμένα και δήθεν χαρούμενους συγγενείς που βλέπεις μόνο αυτές τις μέρες.
Είμαι όμως εδώ για να πω μια χριστουγεννιάτικη ιστορία, από τις ρομαντικά ντυμένες.
Σε αυτές τις γιορτές έχω λίγες μέρες άδεια, οπότε δεν κανόνισα κάποιο ταξίδι. Είναι διαφορετικές γιατί δεν πήρα τον Ψάρη στο σπίτι και μου μένει αμέτρητος χρόνος για να δω κάποιες σειρές που έχω αφήσει.
Σε αυτές τις γιορτές δεν ξέρω αν το έχετε δει, ο ουρανός είναι μωβ. Είναι μαγικές στιγμές με κάποιες περπατάδες τόσο ξεχωριστές στο κέντρο της πόλης μου.
Μου αρέσει που είσαι δίπλα μου και περπατάμε μαζί.
Αν η ώρα σταματούσε, θα ήθελα να μέναμε αγκαλιασμένοι.
Αν ήταν νύχτα, θα της έδινες από την όμορφη λάμψη σου.
Αν είχε κρύο, θα με ζεσταίνει η πνοή σου.
Είσαι η πιο γλυκιά στιγμή μέσα στον χρόνο μου όταν βρίσκεσαι πλάι μου.
Αν έβαζα μια λέξη μας εδώ μέσα,
ευτυχώ θα λεγόταν.
Για εμένα αυτή είναι η χριστουγεννιάτικη ιστορία που θα ήθελα να πω. Είναι ντυμένη με το χρώμα των ματιών σου και απλά έχει την φωνή σου.
Κάθε πρωί αναζητώ την καλημέρα σου και κάθε βράδυ σου ψιθυρίζω την καληνύχτα. Τα όνειρα απλά τα φτιάχνουμε μαζί.

Σχολιάστε

