Όταν ήμουν παιδί, είχα ήδη μεγαλώσει | Μιλένα Βλασσοπούλου

23.59 και στο μυαλό μου έρχεται ο στίχος »Όταν ήμουν παιδί είχα βρει έναν κήπο για να κρύβομαι εκεί απ’ τη ζωή όταν λείπω. Όταν ήμουν παιδί είχα κρύψει έναν ήλιο να `χει ο δρόμος μου φως κι η σιωπή μου έναν φίλο.»

Ίσως όταν διαβάσεις τη ψυχογράφηση μου να τη διαβάσεις τραγουδιστά, ξέρεις στο σημείο που αναγνωρίζεις το τραγούδι που λέω. Θα σου πω πως δεν είναι απαραίτητο να είσαι παιδί με την ακριβή έννοια του όρου και του χρόνου.

Μπορείς να γίνεις παιδί, όντας ένας ενήλικας πια που δραπετεύει στις σκέψεις του και κλαίει γιατί σκέφτηκε κάτι όμορφο και αγνό. Όταν θυμώνεις και πεισμώνεις μοιάζεις με παιδί γιατί και τα παιδιά θυμώνουν.

Εκεί λοιπόν που γίνεσαι ξανά παιδί φτιάχνεις έναν κήπο και σπέρνεις σκέψεις όμορφες. Ναι, μετά από πολύ καιρό κάνεις σκέψεις όμορφες γιατί είσαι ήρεμη. Μην παραξενεύεσαι. Στον εαυτό μου απευθύνομαι πρώτα.

Είναι τόσο γλυκιά αυτή η ψυχική ηρεμία που αναζητούσες πολύ καιρό τώρα και κάποιος εγωϊστής στη στερούσε. Σου τραβούσε όλη τη παιδική ενέργεια και επιθυμία να αγαπήσεις και συ έκλαιγες σαν μικρό, φοβισμένο παιδί. Σκέφτεσαι μήπως εσύ φταις που κάποιος προβάλλει τον εγωισμό του ως προτέρημα και συ πασχίζεις να πετάξεις τα χαλίκια που σου τρυπούν τα γόνατα στη παιδική χαρά.

Όταν πια καταφέρνεις να διώξεις από πάνω σου κάθε εγωιστή που δεν σε αφήνει να πάρεις ανάσα αναπνέεις καθαρό αέρα και γαλήνη. Με παιδική ψυχή λέω πως δεν θέλω κανέναν άπληστο εγωιστή να με αγκαλιάζει ούτε με τη σκέψη του.

Θέλω δίπλα μου σφιχτές αγκαλιές που κουμπώνουν και σου λένε »Σ’ αγαπώ», »Σε προσέχω».

Προστάτευσε με λοιπόν από τον εγωισμό που κάποιοι καυχιούνται ότι τους γεμίζει τη ψυχή και ας αφήσουν αυτή τη καραμέλα της αγάπης που μας είχαν. Μόνο αν γίνεις παιδί στα μάτια μου, θα αγαπήσεις πραγματικά.

Φύγε μακρυά μου αν ο εγωισμός σε τρέφει! Μακρυά μου…

Σχολιάστε

