Σκιές Δεκέμβρη | Σταματίνα Μπαρπαγιάννη

Πέρσι τέτοιο καιρό ήμουν εγώ και το κρεβάτι μου. Η ανημποριά της θλίψης μου καθόταν για ώρες σ’ ένα σκοτεινό δωμάτιο.
Το δωμάτιο αυτό δεν καθαριζόταν, σκουπίδια παντού, τα σημάδια των σκιών μου στους τοίχους παντού.
Ξέρω, δυστυχώς, πως αυτόν τον πάτο τον βίωσαν πολλά άτομα.
Μέρα με τη μέρα το να σηκωθείς ήταν πιο δύσκολο, τα δάκρυα μου υπενθύμιζαν πως δεν μπορώ, πώς πρέπει να δώσω ένα τέλος (το ξέρουμε το τέλος) και όσες προσπάθειες και αν έκανα ήταν για την ελπίδα στο αντίθετο.
Κανένα τέλος δεν μου άρεσε ποτέ, πώς θα δεχόμουν το δικό μου;
Θα γύριζα στο πατρικό για να κάνω πρωτοχρονιά στο κρεβάτι αποφεύγοντας οτιδήποτε ανθρώπινο εκείνης της μέρας. Απέφυγα κάθε έξοδο που θα με καλούσε να προσποιηθώ πως είμαι καλά και με έψαχνα σε κάτι ξένες κρύες αγκαλιές τρία βράδια.
Μάταιο.
Καλύτερα από πρόπερσι όμως. Έχω να το λέω.
Δύο εβδομάδες κρεβάτι, καναπές, φαγητό και φαγητό καναπές κρεβάτι, απλυσιά, ψυχική βρωμιά, έζεχνε παντού.
Η περίοδος που τελειώνει η προσποίηση στο σχολείο πως είσαι καλά, και ξέρεις πως όταν ξανά αρχίσει θα πρέπει να ξανά παίξεις το ρόλο σου.
Μιας κατακερματισμένης που την ψάχναμε.

Φέτος όμως δεν είναι έτσι. Φέτος δεν θα είναι έτσι.
Φέτος μου επέτρεψα να νιώσω ανασφάλεια αφήνοντας το χρόνιο σκοτάδι μου και το κρεβάτι μου γέμισε Ελπίδα και ζεστασιά, φέτος δεν θα έχω στο ημερήσιο πρόγραμμά μου φάρμακα, φέτος δεν θα αποπειραθώ για κανένα τέλος, φέτος την πρωτοχρονιά δεν θα πάρω καμία μεγάλη δόση λήθης για να αντέξω, μα και όλα στραβά να πάνε θα τα ζήσω. Η δυνατότητα, του να ζήσεις να πέφτεις, να το γευτείς και να έχεις τη δυνατότητα να σηκωθείς , είναι πολύτιμη, και πρωτόγνωρη για εμένα.
Υπάρχει φως εκεί έξω, και το σκοτάδι πια δεν είναι τρομαχτικό.
Αφιερωμένο σ’ όλα τα αγαπημένα πλάσματα που πάλεψαν ή παλεύουν με τη Κατάθλιψη.

Υ.σ: Ζητήστε Βοήθεια, Αξίζουμε.

Σχολιάστε

