Στάθης Αναστασίου

Γεννημένος στην Αθήνα ψάχνω για «ανθρώπους». Αν περπατήσεις στο κέντρο σίγουρα κάπου θα με έχεις πετύχει. Ντυμένος με μαύρα και ακουστικά στα αυτιά, κάνοντας πάντα την νυχτερινή περπατάδα μου. Η περπατάδα είναι όλες οι σκέψεις μου που αποτυπώνω συνήθως..
Από μικρός διαβάζω βιβλία και ζω στο δικό μου κόσμο. Κόσμος με ρομαντισμό, συναίσθημα και λίγο από ουτοπία. Κυνηγός στιγμών που τις τοποθετώ στο χρονοντούλαπο μου και με παρέα το φεγγάρι που μου δίνει έμπνευση για το δικό μου παραμυθένιο κόσμο.
Απλά ζωγραφίζω σε λευκό καμβά με τα πιο όμορφα χρώματα.
Ο ήλιος είναι η μούσα μου και κάπου προς το ξημέρωμα είναι που συνυπάρχουν για λίγο μαζί.
Το φεγγάρι εγώ και ο ήλιος εκείνη…
Μια στιγμή στην αιωνιότητα.
Το ταξιδι ξεκινησε… 🙂

Σχολιάστε

