Όταν η αγάπη ψυχορραγούσε για μια στάλα ελπίδας | Ελλάδα Κράλλη

Ήταν μια τέτοια εποχή που ένιωσα τον φόβο κανονικά στα μάτια μου και εσύ ήσουν εκεί, την στιγμή που πίστευα ότι είχα δίπλα μου την πραγματική αγάπη, μα δυστυχώς ήταν μια ψευδαίσθηση των συναισθημάτων.
Αισθανόμουν τρόμο και αποστροφή για τους ανθρώπους που με κάθε τρόπο θα προσπαθούσαν να με γιατρέψουν αν και με ετοίμαζαν για άλλο ένα πείραμα. Μου είχαν πει πως υπερέβαλα, αλλά αν κάποιος δεν έχει ζήσει αυτά που έβλεπα εγώ δεν θα μπορούσε να καταλάβει. Είναι το λεγόμενο υποκειμενικό. Η ψυχή ματώνει με κάθε φοβερή ανάμνηση του τότε.
Τα μάτια μου ήταν θολά και κοιτούσαν ελπιδοφόρα τον γκρίζο ουρανό. Έδειχνε πως θα βρέξει, αλλά μέσα στο γκριζωπό μου τοπίο το γαλάζιο χρώμα ξεπρόβαλε. Ήταν αυτό που ήθελα, μια λάμψη φωτός μέσα στην απελπισία του φόβου μου. Υπερβολικό, μα τόσο ανθρώπινο.
Νόμιζα ότι ήσουν δίπλα μου όταν περίμενα στην αναμονή με τους πληγωμένους να αναστενάζουν για μια δόση ζωής στα μάτια τους. Ήμουν ανάμεσά τους περιμένοντας με αγωνία την δικιά μου σειρά. Με πήρε ένας χαρωπός νοσηλευτής και με διάφορα αστεία με έκανε να γελάσω. Σκεφτόμουν πόση καλοσύνη και ψυχραιμία χρειάζεται για αυτό το επάγγελμα. Λίγοι είναι που αγαπούν αυτό που κάνουν.
Και όμως πίστεψα μέχρι την στιγμή που με πήγαν στο χειρουργείο ότι είσαι εκεί. Ήταν μια πλάνη απλά. Ποτέ δεν ήσουν δίπλα μου πραγματικά όσο και να πονούσα μόνη μου ψυχικά και σωματικά. Ποτέ δεν κατάλαβες τι σημαίνει να αγαπάς αληθινά μέσα από την ψυχή σου, διότι πίστεψες ότι η αγάπη είναι ανάγκη.
Μέσα σε εκείνο το χάος του τρόμου όμως ήταν δίπλα μου η πραγματική αγάπη που τότε δεν ήταν συνειδητοποιήσει. Ένας άγγελος του φωτός, όπως τον αποκάλεσα μια μέρα, που η ζωή μου έφερε κοντά μου και που στα δύσκολα ποτέ του δεν με άφησε.
Από τα μάτια του πάντα έβλεπα το φως. Όλα άλλαξαν μια στιγμή μετά από πολύ πόνο. Ήταν η αληθινή αίσθηση της αγάπης που φώλιασε μέσα μου δίχως να είναι άλλη μια πλάνη.

Σχολιάστε

