Είδαμε: Snowden | Ελλάδα Κράλλη

Πριν λίγες μέρες παρακολούθησα την καταπληκτική ταινία Snowden στο σινεμά. Είχε τύχει να δω δυο φορές το τρέιλερ και μου άρεσε πολύ αυτή η αίσθηση της κατασκοπίας και ότι ο κόσμος δεν κατανοούσε τι συμβαίνει γύρω του, ενώ κατασκοπικές οργανώσεις παρακολουθούσαν την κάθε τους κίνηση.
Η ιστορία είναι αληθινή. Αυτό μου έκανε τόσο εντύπωση διότι υπήρχαν σκηνές με τον πραγματικό Έντουαρντ Σνόουντεν και τον τέως πρόεδρο τον Ηνωμένων Πολιτειών που μιλούσε για αυτόν τον Μπαράκ Ομπάμα.

15209245_1571100509570858_1537116732_n
Ο Σνόουντεν εργαζόταν ως διαχειριστής συστημάτων στην CIA και NSA. Το 2013 αποκάλυψε στους δημοσιογράφους απόρρητες πληροφορίες της NSA σχετικά με το σύστημα μαζικής παρακολούθησης. Όπως και στην ταινία έτσι και στην πραγματικότητα διακινδύνευε την ζωή του φέρνοντας στην επιφάνεια όλα αυτά. Να τονίσω ότι όλες αυτές οι πληροφορίες είχαν συνεργασία με την κυβέρνηση και με διάφορες εταιρείες.
Χάρηκα τόσο πολύ που κατάφερε να διαφύγει στη Μόσχα ζητώντας άσυλο όπως δείχνει και στο τέλος που μιλάει ο ίδιος. Επίσης μου άρεσε που η κοπέλα του τον ακολούθησε πάρα τις δύσκολες καταστάσεις που είχε περάσει μαζί του μιας και εκείνος δεν μπορούσε να αποκαλύψει όλα αυτά που γνώριζε διότι φοβόταν για την ζωή της.
Μου φάνηκε τόσο περίεργο που μου διέφυγε αυτός ο άνθρωπος το 2013 που μιλούσαν οι ειδήσεις για αυτόν και είχε γίνει χαμός, όπως μου είχε πει η σχέση μου. Μάλλον δεν θα πρέπει να περιμένω από την τηλεόραση για να μάθω κάτι, μα από το ίντερνετ όσο γίνεται αν και πάλι θα είμαι καχύποπτη.
Για μένα αυτόν τον άνθρωπο τον θεωρώ τον επόμενο Guy Fawkes που με τον δικό του τρόπο έδωσε μια σπίθα στον κόσμο να ξυπνήσει. Μιλάμε για τελείως διαφορετικούς αιώνες, μα με την ίδια αγάπη για τους ανθρώπους ώστε να μάθουν την αλήθεια και να ζουν ελεύθεροι δίχως να τους ελέγχει κανένας.
Όσοι δεν είχατε μάθει τι πραγματικά συμβαίνει με τον αληθινό Έντουαρντ Σνόουντεν σας συνιστώ να δείτε αυτή την ταινία που μετά θα σας βάλει σε πολλές σκέψεις και θα σας δημιουργήσει μια μανία πληροφόρησης.
Καλή προβολή λοιπόν… ξανά σύντομα μαζί σας με ότι νέο κυκλοφορήσει που θα είναι ενδιαφέρον.

 

 

 

Σχολιάστε

