Ότι σε σκοτώνει, σκότωσε το πρώτος | Demi Flydi

Ουφ… πως ξεκινάμε μια εξομολόγηση;
Νομίζω με βαθιές ανάσες. Δεν ξέρω, δεν είναι ότι το κάνω και κάθε μέρα.
Έχω φτιάξει το σκηνικό μου, ικανό να με κάνει να φαντάζομαι πως είσαι εδώ και ακούς αυτά που λέω.
Έχουν μπει και οι πρώτες νότες του only when you’re gone των madrugada και τα μάτια μου έχουν βουρκώσει και δεν ξέρω αν είναι από την ανατριχιαστική χροιά του Hoyem ή από το γεγονός ότι αποφάσισα να σκάσω την φούσκα μας.

Θυμάσαι που σου είχα πει ότι αυτό που είμαστε δεν θα το αγγίξει ποτέ κάνεις γιατί το προστατεύω μέσα στην φούσκα που του έχω φτιάξει?  Μόνο εμείς μπορούμε να την δούμε, μόνο εμείς μπορούμε να ζούμε σε αυτήν και θα την προσέχουμε γιατί είναι ο δικός μας, μικρός παράδεισος. Είναι άσπρη. Με έκανες να θέλω να χτίσω κάτι φωτεινό και το έκανα.
Ακούω ακόμα τα μεθυσμένα γέλια μας και τις δυσλεκτικές μας φράσεις και τώρα απλά απομακρύνονται σαν να με αποφεύγουν. Και βλέπω την φούσκα που δεν είναι πια άσπρη… Μαραζώνει μέρα με την μέρα και γίνεται μέχρι να μαυρίσει. Μόνο που εγώ δεν θέλω να μαυρίσει. Θέλω να την θυμάμαι πάντα λαμπερή, με ζωή, χαρά και χαμόγελα. Και για τον λόγο αυτό, θα την σκάσω.
Είναι το αντίο. Αυτή η βασανιστικά σκληρή λέξη που με κάνει να σε μισώ για δευτερόλεπτα γιατί δεν προσπάθησες. Ίσως να μην προσπάθησα ούτε εγώ αρκετά και τώρα με βασανίζουν οι σκέψεις του «τι θα μπορούσαμε να είμαστε και πως». Και εκεί είναι ακόμα όμορφα.

Θέλω να σου πω, ότι αν και προσπάθησα να κρατήσω ότι μπορούσα, αυτή η φούσκα ήταν φτιαγμένη για δυο. Ένας, μόνος δεν τα κατάφερε ποτέ και αφού έμεινα εγώ πίσω για να την προσέχω, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ο μόνος τρόπος για να μείνει ασφαλής για πάντα, ειναι να πεθάνει.
Γι’αυτό την σκότωσα και μαζί της πέθανε κι ένα κομμάτι μου.

Τώρα μπορώ να πω αντιο.

Σχολιάστε

