Δανάη Καρδαρά

Είμαι ο τύπος ανθρώπου που δε ξέρω αν θα άντεχα σε μια παρέα. Θα με χαρακτήριζα σαρκαστική, τρομερά φλύαρη και αντιφατική. Η ζωή μου μοιράζεται ανάμεσα σε καφέδες, ταινίες του Jean-Luc Godard & του Woody Allen, συζητήσεις με φίλους που συνήθως δε καταλήγουν πουθενά, μπουκάλια αλκοόλ, παράλογες και αδιέξοδες σχέσεις. Στα δύσκολα χαμογελώ, γιατί όπως με δίδαξαν και τα «Φτηνά Τσιγάρα»… η ζωή ξέρει κι εγώ την εμπιστεύομαι.
Όσο για τα υπόλοιπα, θα μιλήσουν τα γραπτά μου.

Κείμενά μου μπορείτε να βρείτε κι εδώ:
https://thedegenerateprotectorate.wordpress.com/category/i-beg-your-pardon/

Σχολιάστε

