Τυφλά Χρώματα | Νατάσα Ρεντήφ

ΤΥΦΛΑ  ΧΡΩΜΑΤΑ

Χόρτασα ύπνο

Όλη νύχτα ονειρευόμουν πληγές

Γειτονιές κακοποιημένες

Σκελετωμένα αγοράκια κλωτσούσαν ακριβές δερμάτινες μπάλες

Δυσκόλευαν την πορεία των τυφλών

 

Είχες έρθει στην πόλη, λέει

Στη θέση του συνοδηγού προσεκτικά τοποθετημένο το πράσινο δηλητήριο

Αποφεύγεις με έξυπνες μανούβρες τα απειλητικά λευκά μπαστούνια

κι αθόρυβα σταματάς δίπλα μου

Πιάνω το πολύτιμο μπουκαλάκι και γλιστράω στο κάθισμα

Τι κρίμα να μην έχω βάψει τα νύχια μου κόκκινα

Ο νους μου στο πράσινο υγρό

Η έννοια μου σε σένα

Τα μάτια μου στο δρόμο.

Κόκκινο!

Μη φύγεις ακόμη!

 

Επιτέλους νυχτώνει

Πορευόμαστε στα τυφλά

Σχολιάστε

