Ονειρεύτηκα αγάπη | Mιλένα Βλασσοπούλου

Μη με ρωτάς γιατί γράφω.

Είναι το όνειρο μου να γεμίζω τις σελίδες του τετραδίου που πήρα κάποτε με σκέψεις που φωνάζουν να ντυθούν ζεστά με τα γράμματα της αλφαβήτου.

Μη με ρωτάς γιατί σου γράφω. Θρέφεις τις σκέψεις μου. Ξέρεις με κυνηγά αυτή η διαίσθηση και η τελειότητα της σκέψης.

Ονειρευόμουν τη μέρα που θα γίνω καλά, το πρόσωπο μου θα χαμογελάσει πάλι και θα είμαι εγώ.

Για άλλη μια φορά το όνειρο μου, έγινε ζωή.

Κοίταξε με.

Είμαι ήρεμη και έτοιμη να μιλήσω επιτέλους γι’ αυτά που αισθάνομαι. Βλέπεις είναι πιο εύκολο να κρύβεσαι πίσω από το δάχτυλο σου, παρά να εκφράζεις αυτό που θες τη καταλληλη στιγμή.

Μέρες πριν ονειρεύτηκα ένα άσπρο τοπίο.

Κάτασπρα δέντρα, ο δρόμος λευκός σαν χιόνι και η ευτυχία λευκή. Λένε πως συμβολίζει την ευημερία, την ευτυχία και όλα τα καλά.

Φαίνεται πως οι ευχές μου εισακούσθηκαν και όλα βρίσκουν το δρόμο τους.

Όλα αυτά οδηγούν σε μια αγκαλιά. Μια αγκαλιά που πεθύμησα πολύ.

Σχολιάστε

