Avocado Pasta | Δάφνη Σπανού

Σήμερα θέλω να μοιραστώ μία συνταγή που λατρεύω για τους εξείς λόγους:  α) Είναι σούπερ γρήγορη. Μέχρι να γίνουν τα ζυμαρικά σου έχει γίνει και η σως! β) Ζυμαρικά με αβοκάντο. Τοπ συνδυασμός! γ) Σε κρατάει χορτάτο για πολλές ακόμα ώρες!

Το αβοκάντο περιέχει βιταμίνες όπως την Ε που προστατεύει την καρδιά και τη C που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Είναι επίσης ένα από τα πιό γνωστά, υγιεινά (μονοακόρεστα) λιπαρά. Προσφέρει αξεπέραστη γεύση και σε χορταίνει παράλληλα! Τι άλλο; Βελτιώνει σημαντικά τη διάθεσή σου λόγω της βιταμίνης B που διαθέτει σε αφθονία.
Βάλ’ το στην καθημερινότητά σου και σου υπόσχομαι θα σε εκπλήξει το πόσο νόστιμο και ευεργετικό είναι!

tumblr_inline_of5tl8h8fv1uwc5od_1280

Τι έβαλα μέσα: 

  • πένες ολικής άλεσης (ή άλλο ζυμαρικό)

Για τη σως (Η ποσότητα των υλικών εξαρτάται από τις προτιμήσεις του καθενός και την υφή που θέλει να πετύχει):

  • ½ ώριμο αβοκάντο
  • αρκετό σπανάκι
  • 2-3 πράσα
  • λίγο άνηθο
  • ξερό κρεμμύδι
  • μισό περίπου αγγούρι (μεγάλο μέγεθος)
  • μαύρο πιπέρι-κύμινο-γλυκιά πάπρικα-μπούκοβο
  • χυμό από μισό λεμόνι
  • λίγο ελαιόλαδολίγο
  • μηλόξυδο

Σέρβιρα με:

  • επιπλέον χυμό λεμονιού
  • τριμμένο σκόρδο
  • αποξηραμένο βασιλικό

Τι έκανα;
Αρχικά έβρασα τις πένες σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας, γύρω στα 13′-14′. Ταυτόχρονα στο μπλέντερ πρόσθεσα όλα τα υλικά για τη σως.

Συμβουλή! Πρόσεχε με την ποσότητα. Ανακάτεψε, δοκίμασε και πρόσθεσε σιγά σιγά όλο και μεγαλύτερη ποσότητα από τα υλικά που θέλεις, μέχρι να έχεις τη γεύση και υφή που επιθυμείς. Προσωπικά πρόσθεσα μεγάλη ποσότητα σπανάκι για να γίνει η σως αρκετά πηχτή. Μόλις γίνουν τα ζυμαρικά σου στράγγιξε, ανακάτεψε καλά με την πράσινη σως μέχρι να πάει παντού και σέρβιρε.
Σούπερ γρήγορο και θρεπτικό γεύμα σε λίγα μόλις λεπτά!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s