Ο Άγγελος Μπούρας στην Πάστα Φλώρα

Aνάμεσα σε πρόβες και παραμύθια ο Άγγελος Μπούρας κάνει μια επίσκεψη από το Music Space και μας μιλάει για επαγγελματικά σχέδια, ηθοποιία, φόβους και άλλα πολλά.

 

Που σε βρίσκουμε επαγγελματικά αυτή την περίοδο; 20921_10206810975022367_6433004598715254390_n

Είμαι σε πρόβες για τον «Ηρακλή» που θα ανεβεί στο Pantheon, αρχές Οκτωβρίου, σε σκηνοθεσία Απόλλωνα Παπαθεοχάρη. Τον Ηρακλή υποδύεται ο Νίκος Κούρης και έχω μεγάλη χαρά που ξαναβρισκομάστε στη σκηνή. Eγώ θα υποδυθώ τον Ιόλαο. Αποτελεί μια πολύ μεγάλη παραγωγή για μικρούς και μεγάλους .

Παράλληλα, στις 7 Οκτωβρίου ξεκινάμε στο θέατρο «Τζένη Καρέζη» τον Ταρτούφο του Μολιέρου, μια παράσταση που παίχτηκε για λίγο πέρυσι, η ανταπόκριση του κόσμου ήταν μεγάλη και έτσι θα επαναληφθεί.

Η σκηνοθεσία είναι του Αιμίλιου Χειλάκη και του Μανώλη Δούνια. Μια πολύ ενδιαφέρουσα σεζόν, είμαι πολύ χαρούμενος!!

Γιατί έγινες ηθοποιός;

Μάλλον για να έχω το άλλοθι να μη μεγαλώσω, να μείνω πάντα παιδί.

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος σου φόβος;

Πλησιάζω τα 40, θέλω να μη ζω με φόβο,να καταπολεμώ τους φόβους μου και νομίζω σε μεγάλο βαθμό τα έχω καταφέρει.

Θεωρείς ότι έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό;

Ρωτήστε καλύτερα αυτούς που με γνωρίζουν,κάτι περισσότερο θα ξέρουν…ελπίζω!

Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σου έχουν δώσει;

Αυτό που μου είχε πει ο Βασίλης Παπαβασιλείου. Να είμαι αντάξιος των γεγονότων που μου συμβαίνουν.

12991001_10209844072127899_3618558677649567689_n

 

Πως θεωρείς ότι ορίζεται ο καλός ηθοποιός;

Ο ηθοποιός που έχει αποδεχτεί τη βλακεία του, που δεν ντρέπεται να γελοιοποιηθεί στον εαυτό του, συνεπώς και στη σκηνή. Ο ηθοποιός που κλονίζει μια εικόνα στερεοτύπη για την ιδιότητα του.

Τι σου έχει στερήσει η δουλειά της ηθοποιίας;

Μου έχει προσφέρει περισσότερα από όσα μου έχει στερήσει, είμαι ευγνώμων.

Αν χαρακτήριζες τον εαυτό σου με τρεις λέξεις ποιες θα ήταν αυτές και γιατί;

Μόνο με τρεις λέξεις? Μη με υποτιμάτε!

Ποιο πιστεύεις ότι θεωρείς ή θα θεωρήσεις, τον ρόλο της ζωής σου.

Το ταμείο μου θα το κάνω στο τέλος, ακόμα έχω πολλούς ρόλους που μάλλον δεν μπορώ ούτε να φανταστώ.

12310637_10208697253258144_3714934408417682888_n.jpg

Και αν η ζωή σου ήταν θεατρικό έργο ποίο θα ήταν αυτό;

Ο μικρός πρίγκηπας…

Ετοιμάζεις κάτι άλλο αυτή την περίοδο;

Θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο από τις εκδόσεις Πατάκη, ένα μουσικό παραμύθι,σε μουσική του Στέργιου Γαργαλά,»ο Ηρακλής ο σκύλος»,τον οποίο και υποδύομαι,και έχω τη χαρά να τραγουδάω μαζί με σπουδαίους καλλιτέχνες, Ρίτα Αντωνοπούλου,Θάνο Μικρούτσικο, Μπάμπη Στόκα, Ελένη Τσαλιγοπούλου, Λαυρέντη Μαχαιρίτσα,Γιάννη Κότσιρα.

Σχολιάστε

